Sunday, December 30, 2007

How to join Chinese Communist Party(《入党申请书》MV)

Duration: 04:27 minutes
Upload Time: 2007-11-07 10:14:29
User: qxynodoubt
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

入党  中共  搞笑  恶心  Chinese  China  Communist  Party  hilarious  

Description:

a music video about "How to join Chinese Communist Party"... hilarious...=^,^= lyrics: 入党申请书 - 江涛 的歌词 歌手:江涛 词曲:演唱:江涛 词:贺沛轩 曲:方石 十八岁那年我就写了入党申请书 一直不好意思把它交给党支部 无数次我把党的章程认真读 总觉得离党的要求还有一段路 父亲是个老党员对党的感情很朴素 他给我看他当年写的入党申请书 语重心长的告诉我对党的感情要有深度 无数先烈为党的事业洒热血抛头颅 功名利禄全都不在乎 党员是什么 是人民的好公仆 党员是什么 是百姓的主心骨 是飘扬的旗 是挺立的树 是照亮别人燃烧自己的红蜡烛 如今我已工作多年 被人叫师傅 无时无刻都在感受党的关怀和鼓舞 新时期有多少孔繁森和焦裕禄 无私无畏鞠躬尽瘁青山处处埋忠骨 十八岁那年我就写了入党申请书 如今我要把它交给党支部 我要加快向党组织靠拢的脚步 做一个合格的党员为人民服好务 请党考验我 请党考验我 请党考验我 请党考验我 (白:请组织上考验我!)

Comments

iron5stp ::: Favorites  2007-12-26 05:31:24

this is bullshit. playing with the hammer & sickle is not communist, not even marxist. I suggest for the guy to rather wank, it is better that way, its fun to watch! lol.
__________________________________________________

Other Video Blog Entries

Coro - Where Are You Tonight
smbz haruka kanata
my sims-my families happiest moments
Serj Tankian - Money
the cult - fire woman
Morgan is Love
Ron Paul Teaching America 9/11/07 Audio 7/11
Shortnin' Bread
Starcrossed Lunch
Ronaldino
TechTheChris Girl(Soulja Girl Parody)
Naruto-Crawling in the Dark
Neuschwanstein Castle in Bavaria/Germany
Jayde Sucking Me
CHIPMUNK
Him in the dark
Christie's Star Trek Auction: PART 2
Halo Cartoon pt. 14
My Genius' Private Secretary
Fun Time with Mr Togar


 

No comments: